Tom Hardy
Tom Hardy

Tom Hardy este unul dintre cei mai în vogă actori ai momentului. Britanicul în vârstă de 41 de ani este cunoscut atât pentru rolurile interpretate că măiestrie, dar şi pentru fizicul pe care şi-a l-a schimbat dramatic de-a lungul timpului. Două dintre cele mai importante roluri pe care le-a avut Hardy din punct de vedere estetic au fost cele din Warrior şi Bronson.

Acestea fiind spuse, Tom Hardy nu este doar un actor de renume, ci şi producator şi model. Uneori nici nu ştii exact ce l-a consacrat mai mult, însă poţi fii sigur de un lucru. Fizicul său de fier a avut mereu un impact „devastator”.

Planul de antrenament și dieta lui Tom Hardy

Antrenamentele lui Tom Hardy

Te-ai întrebat vreodată cum ajungi să arăţi aşa cum a arătat Tom Hardy in rolurile lui Tommy Conlon (Warrior) sau Charles Bronson ( Bronson)? Ei bine, cu antrenamente dure şi diete stricte, constanţă, perseverenţă şi disciplină. Pentru rolul din Warrior a trebuit să crească în masă musculară aproximativ 15 kilograme. A folosit un program de antrenament pe care îl întâlnim destul de des în sălile de fitness. Diferenţa o face însă periodizarea antrenamentului. Şedintele extrem de dure nu durau mai mult de 20 de minute. În timp ce în sălile de fitness cei mai multi se antrenează de patru ori pe săptămână, Tom Hardy şi-a împărţit pregătirea în patru antrenamente pe zi timp de cinci zile pe săptămână: dimineaţa, după-amiaza, seara şi noaptea.

Dimineaţa începea cu grupe de împins (piept, deltoid median, deltoid anterior şi triceps):

4×8 repetări – împins cu bara, flotări, fluturări; shoulder press, ridicări laterale, ridicări fromtale, dips-uri, skull crusher

Antrenamentul cu numarul 2 era dedicat picioarelor:

4×8 repetări: geno, walking lunges, press , extensii, indreptari, gambe

Al treilea antrenament dedicat spatelui, trapezului şi bicepsului:

4×8 tracţiuni, ramat, ridicări pentru trapez, exerciţii la banca românescă pentru lombar , curls cu gantere, ciocane

Ultimul antrenament dedicat abdomenului:

ridicari de picioare, cruches, plank, plank lateral

Dieta lui Tom Hardy

Dieta pe durata filmărilor la Warrior a constat în 5-6 mese proteice/zi (pui, peşte), combinate cu carbohidrati complecși (fulgi de ovăz, cartofi dulci, orez brun, legume). Pentru rolul din Bronson, Tom s-a axat pe antrenamente cu greutate corporală: tracţiuni, flotări, sit-ups, abdomene şi izometrie. A trebuit să crească de această dată 19 kg în masa musculară, iar in ceea ce priveste dieta s-a axat pe carbohidraţii şi proteine.

Pe durata filmărilor l-a întalnit de câteva ori pe cel mai cunoscut prizonier britanic: Charles Bronson. chiar personajul interpretat de Hardy. Acesta a fost mai mult decât impresionat de formă fizică a lui Tom Hardy, dar mai ales de mimica, gesturile şi vocea acestuia care îl imitau perfect. După aceea,  cei doi au devenit prieteni. Charles a spus ca Hardy este singurul care ar fi putut sa interpreteze vreodata acest rol, rolul vieţii sale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.