Exerciții de slăbit după sărbători
Exerciții de slăbit după sărbători

Sărbătorile de iarnă au trecut, dar din nefericire pentru mulţi, kilogramele în plus au rămas după ce s-au înfruptat cu bunătăţi de Crăciun şi de Revelion. Aşadar, pentru cei care se confruntă în continuare cu această problemă şi care cred că nu pot ieşi din impas, soluţia este chiar aici.

Site-ul nostru, altSPORT.ro a pregătit un plan de exerciţii de slăbit pentru sărbători. Doar din acest articol poţi afla care este cel mai bun antrenament şi cum poţi scăpa rapid de kilogramele în plus.

Exerciții de slăbit după sărbători

Pentru început, primul lucru pe care trebuie să îl faci este să laşi lenea deoparte şi să începi să îţi fixezi obiectivele pentru noul an. În cazul în care de sărbători ai luat câteva kilograme în plus, obiectivul primordial, evident, este acela de a le da jos. Cum să faci asta? Îţi spunem noi numaidecât. Important ar fi ca tu să îşi cunoşti foarte bine metabolismul înainte de a începe o astfel de misiune.

În mod normal, timp de două săptămâni, cât durează sărbătorile de iarnă, nu te poţi îngrăşa mai mult de cinci kilograme. Totuşi, indiferent de cât de mult ai acumulat în acea perioadă nu trebuie să te panichezi, mai ales dacă pe parcursul anului ai o viaţă activă. De ce spunem acest lucru? Pentru că în mare parte acele kilograme în plus sunt de fapt apa reţinută de corp.

CITEȘTE ȘI

Aşadar, obiectivul numărul unu ar fi acela să scoţi apa din corp şi automat cântarul îţi va arăta o îmbunătăţire, dar şi tu te vei simţii mai bine. Ca retenţia de apă să scadă ai nevoie de foarte mult antrenament cardio. Totul trebuie luat însă treptat, fără grabă, pentru că poţi risca să te supraantrenezi sau chiar să te accidentezi.

Exerciţii cardio:

  • 30 de minute de alergat în aer liber (dacă permite vremea), ritm 2/4
  • 10-15 minute de urcatul scărilor în aer liber (de preferat în parcă, dacă permite vremea)
  • 30-60 de minute de alergare pe bandă la sala de fitness
  • 20 de minute de alergare pe bicicletă la sala de fitness
  • 10 minute de stepper la sala de fitness
  • 10-15 minute de dat la sacul de box

Am uitat să îţi spunem că orice antrenament, nu doar cel după o pauză mai scurtă sau mai lungă, trebuie început cu o încălzire de 10-15 minute. După ce ţi-au pus sângele în mişcare cu puţin cardio, poţi reveni la antrenamentele cu greutăţi. De preferat ar fi să începi şi aici moderat şi să nu te arunci asupra greutăţilor mari şi nici a grupelor musculare în mod separat. După pauză şi atunci când ai ca scop scăderea în greutate, bine ar fi să faci cel puţin o săptămână de antrenamente de tip circuit.

Program de antrenament cu greutăţi de tip circuit:

Luni

Piept: împins culcat cu bara, 4 serii, 12-20 repetări

Spate: tracţiuni la bară, 4 serii, 20 repetări

Cardio: 30 de minute

Marţi

Cardio: 60 de minute

Miercuri

Umeri: fluturări cu ganterele, 4 serii, 12-20 repetări

Biceps: flexii cu bara din picioare, 4 serii 12-15 repetări

Triceps: extensii la scripeţi, 4 serii, 15-20 repetări

Joi

Cardio: 60 de minute

Vineri:

Cvadriceps: genuflexiuni, 4 serii, 12-20 repetări

Biceps femural: îndreptări, 4 serii, 20 repetări

Sâmbătă:

Cardio: 60 dem inute

Duminică:

Pauză

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.