Dieta Rina. Meniul potrivit pentru o slabire rapida
Dieta Rina. Meniul potrivit pentru o slabire rapida

Dieta Rina este una dintre cele mai prietenoase diete. Ea conţine meniul potrivit pentru o slăbire rapidă. De ce spunem acest lucru? Tocmai pentru că nu ţi se impune să renunţi la mâncărurile preferate. Dieta Rina îţi promite că vei slăbi în 90 de zile între 10 şi 15 kilograme, chiar dacă vei mânca paste sau dulciuri. Acest regim îţi va transforma metabolismul, iar corpul va fi obişnuit să ardă diferit caloriile. Totul este realizabil cu ajutorul alimentaţiei sănătoase şi a suplimentelor alimentare de arderea a grăsimilor.

În cât timp vezi rezultate cu dieta Rina

După cum ai aflat deja din paragraful de mai sus, dieta Rina promite rezultate vizibile după 90 de zile. Aşa că, nu te aștepta la minuni şi respectă cu stricteţe planul alimentar. Nu uita că dieta nu este suficientă. Hidratează-te și fă sport cel puţin 30 de minute în fiecare zi.

Dieta Rina. Plan alimentar detaliat

Prima zi : doar proteine

În prima zi a dietei vei mânca doar carne. Cea mai indicată ar fi cea slabă, cum ar fi puiul, peştele, curcanul, preparată la cuptor sau la abur. Pe lângă carne sunt permise şi ouă sau lactate, indiferent că vorbim de iaurt, brânză şi chiar smântână.

Ai grijă ca la masa de prânz să mănânci cel puţin 200 de grame de proteine. Dacă ţi se pare greu să mănânci doar carne şi lactate, poţi adăuga lângă şi o porţie mică de salată de legume crude. Un exemplu ar fi pulpe de pui pa cuptor sau la grătar, câteva ouă fierte şi o salată de roşii şi castraveţi.

La cină prepară-ţi un meniu asemănător celui de la prânz, dar încearcă să reduci cantitatea.

A doua zi: doar legume

În a doua zi a dietei Rina vei mânca doar fructe şi legume. Indiferent că vorbim de micul dejun, prânz sau cină, prepară-ţi salate de fructe sau de legume în orice combinaţie. Nu ai voie sa foloseşti ulei, dar dacă vrei ai la îndemână condimente, ierburi aromatice.

A treia zi: carbohidraţi

A treia zi e ziua în care ai voie să îţi faci de cap cum s-ar spune. În această zi îşi poţi face toate poftele. Mănâncă orez, ovăz, paste, dar şi fastfood precum pizza vegeteriană sau dulciuri din ciocolată neagră.

A patra zi: vitamine

A patra zi va semăna cu a doua zi. Te vei baza pe legume şi pe fructe, dar vei adăuga şi multe seminţe sau fructe oleagionoase precum migdalele, alunele de pădure, caju, ş.a.m.d.

CITEȘTE ȘI

Avantaje și riscuri pentru dieta Rina

Printre avantajele dietei Rina se regăseşte faptul că poţi folosi suplimente nutritive pe bază de arzătoare de grăsimi. Cu ajutorul lor vei scăpa mai rapid de kilograme. Tot ce trebuie să ai grijă este să nu devii dependent de ele sau să nu le foloseşti decât după consultul unui medic. Arzătoarele de grăsimi nu sunt indicate celor care au probleme cu inima sau cu tensiunea arterială. Printre cele mai bune suplimente de acest gen de pe piaţă ar fi: Hydroxycut de la MuscleTech sau Lipo6Black de la Nutrex.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.